Bilder från vår tid i thailand


Här kommer det massa blandade bilder från vår tid hitills i Thailand...




Här träffar vi Annah på Stationen i Stockholm, det var även just på denna plats vi började med vår tävling Kändis vs -silikonmänniska... Kändisarna leder fortfarande med 7-2.




Sedan drog vi till Arlanda, och här blev vi äkta turister. Var tvugna att be om en karta för att hitta något ställe att äta på, det är turistigt!




Sedan sitter vi på flyget, Lena är en smula rädd och annah trivs bra!



I Bangkok var det lite väntetid, då spelade Annah och Lena kort medans Tezz spanade på förälskade par som bar exakt likadana kläder. Totalt fanns det över 20 kärlekspar med exakt likadana kläder! Så Daaniel, Per och Peter, vi måste handla något som klär oss båda!!!




Lena fuskar i kortspel...




På skolan i våra grymt snygga t-shirts!





Ny inköpta sarronger! Topmodel nästa...



Lena har bytt ut sina katter... Nu har vi ödlor som husdjur istället! Hjälp oss med att komma på ett bra namn!





En av lärarna på skolan har pool på taket ovanför sin dret snygga lägenhet. Nice det!




Lena och Annah väntar på mat efter en dags snorkling.




Annah har solat för mycket...





Tezz har solat för mycket..



så här åt vi frukost när vi bodde i bungalowen



Afterwork




Solnedgång



Nu ska vi till stranden och sola!




En kanin i en matlåda. De sa att den sov men vi tror att den var död.. eller i allafall döende. Stackaren!




Lena och en kanin



Annah och en hund.





En hund som följde efter oss.




Annah på klong nin




Oljepalmer




Lena vid view point





Hela gänget vid view point




Lunch på children of the forest dagen.




Pannkakor i saladan, Underbart goda!




Lena har blivit bränd av en manet.


/L A T

Kommentarer
Postat av: Mamma Ulla.Britt

Härliga bilder. Jag har även varit inne och sett bilderna som skolan lagt in. Jag tror att ni har det ganska härligt trots att VFU-handledarna inte uppfyller de krav som vi kan ställa på oss i Sverige. En upplevelse rikare är ni och det är fint att ha med sig i bagaget.

Annah-mamman

2009-05-06 @ 13:10:09
URL: http://thelenah.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu (Lenas mamma)

Jättefina bilder. Jag som är van att döpa bilar och andra namnlösa saker tyckte på en gång att han såg ut att heta Örjan eller Östen.

Ta hand om er och var rädda om varandra.

Kram från Mamma Mu

2009-05-06 @ 13:44:57
Postat av: Jonna

Ödlan Hjördis!!!

2009-05-06 @ 14:32:05
Postat av: Sara O

Åh så skönt ni ser ut att ha det! Keep the good work up =) Så typiskt dig Lena att bränna dig på en manet! Ser ut som ni gjort en del shopping också, hihi. Här lyser solen, men jag är förkyld och har feber så jag kommer inte bli brunare än er. Men jag har hört att Färgtema ska ha en fin brun burkfärg! Många kramar från landet i fjärran

2009-05-06 @ 17:08:18
Postat av: Lotta potta

Tjo brudar, fast mest bruden eftersom ja bara känner Tezz. Vill mest va trevlig... Vilken otroligt fiiin klänning du har Tezzan min, köp till mig om den är från Thailandet :-) Och tack så mkt för min grattis hälsning här på bloggen, blev mäkta glad!!! :-) Hoppas ni har haft nytta av allt mitt tjat hahaha. Är maten stark där lr? ta med lite rätter till mig oxå... är gryyymt sugen! fin lya ni har hittat oxå, och tur! blev väldigt orolig när ja läste om dom dumma som försöker ta sig in till er! ska banka på dom skitarna!!!!

Ni kan döpa geckon till tjing tjock, de hter dom på thai. lite svårt att uttala här men...

2009-05-07 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0