Railay Beach

Vi har kommit fram och hunnit med lite solande idag innan det borjade regna och aska...jag tror inte jag kan bli brunare an sa har faktiskt..har iallafall aldrig varit brunare an sa har tror jag...jaja ett mindre problem kanner jag, huvudsaken ar att vi kommer hem i gott forvar...da ar brannan oviktig....

Igar kom vi hit och at det forsta vi gjorde, sen hade vi semester och det innebar chang...typ.. och lite bananshakes...och thaipannkakor med nutella pa...det var det godaste pa lange..

pa kvallen at vi grillat...det var dyrt men gott...fast jag ar inte sa stor i maten sa det lonar sig ju aldrig att kopa grillbuffe!!

Om ni tycker att inlagget ar lite inneh[llslost kan det bero pa att det inte har hant nat de senaste dagarna..vi tar det bara lugnt helt enkelt oich det ar ju inte sa kul att lasa om...om vi far mojlighet kanske vi lagger in lite bilder, det ar nog roligare...

Ha en fortsatt bra Kristi flygare, trevligt for er att fa langhelg, det gillar vi!

Ses hemma nasta vecka!!

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0