lite sport!

vi har idag tagit tag i våra liv lite grann och tränat idag efter skolan. Lite uppvärmning med löpning på stranden och sedan tennis...va roligt det var! och varmt!  Men den första tennisturneringen vann Annah (till tezz förtret)...men om hon får öva lite så kanske hon klår henne nästa gång...vi har fått internet nu!!

Tänkte ladda upp lite videos också nu om det går...

Hejdå!

 


Denna låt spelas överallt och har blivit vårt ledmotiv här på resan...vi spelar den också på repeat!




Ok detta är inte världens bästa klipp men det syns ju va det är iallafall!


Kommentarer
Postat av: Mamma Ulla.Britt

Vilken härlig musik. Den förstår jag att ni gillar.

Svängig låt. Lyxig lägenhet. Det behövde ni efter denna dramatiska upplevelse. Kul verkar ni ha och kreativitet verkar det inte vara någon brist på. Ni är ju esteter alla tre:-)

Kram Annah-mamman

2009-05-04 @ 16:24:04
URL: http://thelenah.blogg.se/
Postat av: Arne

Haha... förlora är väl det värsta Tezz vet... Det behöver hon allt lära sig o göra lite mer ;)

2009-05-04 @ 22:55:36
Postat av: Eva i Mattmar

En tanke till Lena. Det är inte fel att vara försiktig, MEN kom ihåg att: Om du grubblar över något som känns motigt, så får du uppleva det jobbiga TVÅ gånger. Nej ta livet med en lagom klackspark, så tar du det svåra EN gång när det kommer. Det blir mycket lättare då. Har du en mailadress så ska jag skicka dej / er något tänkvärt som jag fick av min farbror igår. Stor jämtlandskram till er alla! //Eva

2009-05-06 @ 06:57:46
URL: http://www.pilfrost.se
Postat av: Lena

Tack Eva för din omtanke och dina kloka ord! min mejladress är lena[email protected]

Vi ses i norge slutet av maj=) Kramar Lena

2009-05-06 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0