Fredag 15 maj

Imorgon fyller jag 25...känns rätt gött faktiskt!

Lena och tezz smusslar och viskar och försöker få mig att tro att jag ska vara nervös för vad som händer imorgon, det är jag inte...jag tror det kommer bli alldeles fantastiskt och jag har mina aningar om vad det är som ska hända...jag fyller ju trots allt 25 och jag har hört att man blir smartare med åren =)

nu har vi bara 2,5 dagar kvar på praktiken, sen bär det av till Railay Beach igen. Ska bli trevligt att klättra lite igen, kanske även åka ut på en snorklings tur. Det blir nog inget av dykarcertet. Min far var ju snäll nog att berätta att dyka hemma i Sverige, när jag kommer hem, är inte som att dyka i Thailand..NÄHÄ?!! är det sant? jag som trodde att västra silen hade kristallklart turkost vatten med en massa färgglada fiskar...för jag har ju inte badat där i hela mitt liv liksom!!! sådär ja, nu fick jag ur mig lite av tonårsirritationen =) Love you pappich!

Förövrigt hörde vi nåt konstigt ljud utanför skolan och gick ut för att hitta en get dragandes till ett tempel (tror vi), efter kommer det en man med machetes...hmmm. Vi är inte i Sverige....tur att inga elever hade kommit till skolan, fy det var inge kul att se! Det finns stor risk att den söta geten blev offrad...

Och ikväll ska vi, om det är dåligt väder, åka på "dreamy Spa" och få manikyr, jag tänkte att det skulle vara bra inför min stora dag..lite ledsen är jag allt över att min familj inte firar med mig men tur ändå att jag har så bra vänner här!

Ha det gott där hemma. Snart är vi hos er igen!

P.S Tack Ichivachi för det fina mailet, jag fick mig ett gott skratt lite här och där! Saknar dig! D.S

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt Lindström

Ja du Annah jag sa just till Jenny i morse att det känns konstigt att inte få fira

dej på din stora dag smulan. Vi får ta det när du kommer hem. Jag sitter här tillsammans med en liten systerdotter och försöker peta ner bokstäverna. Hon har långa fingrar ska du veta och får igång det mesta på datorn:-)plus lite till.Massor av kramar från oss och hälsa de andra.

Mamma

2009-05-15 @ 08:04:41
Postat av: Mamma Mu (Lenas mamma)

Hej. Jag är inte hemma i morgon när du fyller år så jag får säga Grattis lite i förskott. Ha en bra fördelsedag. Jag och Lenas bonuspappa och hundarna åker upp till Jämtland idag på valpträff. Ta hand om min Skrutta om ni nu ska snorkla och klättra och bada bland maneter. Bränn er inte. Varken på maneter eller solen. Drick mycket vatten.

Kramar från Mamma Mu

2009-05-15 @ 08:18:08
Postat av: Storasyster

Lillsyrran är liksom inte så liten längre. 25 år. Coolt. Ha nu en jädrigt bra födelsedag, mitt småbarnsliv tillåter nog inte att jag kommer in på något internet i morgon, den stora dagen!!!! Vi saknar Nanna o Bäääääää här hemma och längtar tills du kommer hem igen! Puss puss puss från din familj på öa!

2009-05-15 @ 12:39:27
Postat av: Sara

HEJ TJEJER!!

Hoppas o förstår att ni mår gott gott gott. Bruna o fina är ni och det ska bli så spännande o prata med er när ni kommer tillbaks.

ANNAH!! STORT GRATTIS PÅ 25- ÅRSDAGEN!! kram Sara H

2009-05-16 @ 13:36:08
URL: http://gums.blogg.se/
Postat av: Owe

Det var det jag visste att du tror att V:a Silens vatten är turkosblått och fiskarna färgglada. Det enda färgglada är dock mörtens röda ögon. Vi kan väl snorkla lite i det klara vattnet när du kommer hem. Pok.

2009-05-16 @ 18:07:34
Postat av: Anonym

Stort grattis i efterskott Annah. Ni verkar ha det underbart. Ska bli kul och höra om erat äventyr. / Madde

2009-05-18 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0