Bilder från vår resa, episod 2


Små grottor är fina att posa i



Haute coutore...så stavas det väl inte men skit samma...high fashion är tjejerna iaf



Lena försöker reda ut detta med klättring tillsammans med Noi som har en svensk flickvän från linköping



och upp, det ska jag allt...



om jag försöker ta bort en sten kanske det går lättare?



hur i hela friden ska han kunna ta emot mig om jag ramlar ner? jag är ju längre!!



Vännerna på väg "hem" till Lanta



Poolattack nr 1...så här är det jämt. Tezz och Lena bråkar och Annah tittar på och försöker hålla sig undan



poolattack nr 2...då tar lena fram sitt ess ur rocken och biter tezz...ok, det är så man gör när man är minst!



Störst vinner alltid...typiskt



Tezz



Lena



Tezz



Efter många svordomar och personliga påhopp av gruppen nedaför (det kallas peppning) kom hon allt upp Lena-tösa...



Annah



Jajjemen, hon kan inte vara sämre!



Tillslut får man så ont i nacken av att titta uppåt hela tiden så vi kom på ett bättre sätt...



Efteråt blev det party...vårt första sen vi kom till thailandet



ja, snyggare har man väl varit nån gång...




precis, här var vi snyggare!



Mojito för de fina flickorna och öl till brudarna...

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Owe

Ser ganska häftigt ut med klättring. Men Annah, det är värre med firning på Kôrpeberge vid Badbarna! Har pratat med Per, det verkar som du har fullt upp vid hemkomsten:). Nu är det bara 2 veckor kvar!

Sköt om er.

Annapappa

2009-05-11 @ 20:48:18
Postat av: Annah

Ja denne firninga va´nte alls likt Kôrpeberge...dä berge ä ju högre åg!



Ja du jag fick en rundvisning av lägenheten genom skype och webbkamera igår med Per. Han lovade att han skulle hänga upp tavlorna innan jag kom hem men det enda som hänger överallt är en rorkult här och en dörr där och alla andra trädetaljer överallt som hänger på tork...han måste ha missuppfattat mig!!



Nu kommer vi snart hem!

2009-05-12 @ 03:24:33
Postat av: per

Jag har hängt upp en tavla nu...

2009-05-12 @ 13:26:44
Postat av: Julia

Wiiii vad härligt ni ser ut att ha Annah! Kul att kunna följa er på bloggen.

Njut till fullo sista tiden nu.



KRAM

2009-05-13 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0