Årsdag och surdegsbröd

Idag firar jag och Peter 4 år!!! Vi ska snart ut och fira och jag får bestämma ställe. Jag har bestämt en restaurang med massvis av lampor. Vet inte om det är gott där men det är ju fint iallafall, och det är ju det som är huvudsaken.


Vi åkte till ett tyskt bageri som ligger här på den lilla paradisö vi befinner oss på. Vi skulle köpa bröd. Och PER vet du vad som fanns!? SURDEGSBRÖD!!!!!!! Din Annah är överlycklig vill jag lova! Där fanns det också små söta bakverk och mina underbara flickor Annah och Tezz sa "ta vad du vill ha Lena" så jag valde en jättegullig liten chokladgrej, vi får se hur den smakar =)


Hoppas att du har det bra Peter och att du också kan fira med gitarrspel eller något som du gillar. Bilder kommer senare +present till dig Peter (wink wink) =)

Kramar från en lycklig Lena. Annah fast av andra orsaker,Tezz är lycklig bara hon får mat. 

p.s kolla gärna in skolans bilder här, där finns det också fina och en del fula bilder på oss...d.s



Här badas det för fullt, det var lite svårt att hålla bikinitrosorna uppe när man hade tre burmeser hängandes på benen...
(foto från Lanta Sanuk school)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mu (Lenas mamma)

Grattis på er dag Lena och Peter. Du vet vad jag sagt Lena. Du fyller 23 i år sedan är du 24 och du är 24 hela året. Det räcker med november eller december. Då är du väl rätt klar med studierna.

Kram från Mamma Mu

2009-05-06 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0