Vinnaren!!

Nu har jag utsett en vinnare i Lenas tävling, ''Gissa tröjan''

Jag kan mycket stolt berätta att det är min goda vän Ela som är vinnare!! :) Wihooo

Ela var också den enda som tävlade, hon hade egentligen svarat fel. Men skit samma det ''viktigaste är ju inte att vinna utan att deltaga'' och det gjorde ju Ela, så därför vann hon! Priset är att bli omnämnd i denna världsberömda blogg! Jag tänkte göra ett helt inlägg i din ära! :)

Ela är en 24 årig smålandstös ca 174,5 cm lång och brunt hår! Hon är dessutom ägare till en röd mini bil med fräcka funktioner, t.ex. en inbygd nyckel så man behöver bara hålla koll på ''låsa-upp-dörren-knappen'' för nyckel sitter redan i. Hur cooolt som hellst!

Jag träffar ofta Ela på min fritid, vare sig hon vill eller inte eftersom vi spelar i samma lag.
Vi lärde känna varndara då vi båda började spela i karlstad volleyboll (yes lite reklam för volleybollen där också!) och var de små pluttiga junisarna där (nu är vi typ störst bäst och vackrast, eller nått.. höhö)

Ela är en snäll person med stort hjärta! Och man har alltid fantastiskt roligt med henne! Hon har dock inte lärt sig om man säger hon eller han till en farfar... Men det gör inget! :) Tycker om dig ändå!

Här kommer en bild på Ela!





Ela är hon med grå brallor...

(bilden är snodd av en annan vän men henne tänker jag minsann inte nämna i detta inlägg, mohahaha)

Stort Grattis kära vän! Love ya!

/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa inlägg jag någonsin läst. =)Ibland ler världen gött mot en! Tack min vän!

2009-03-24 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0