Vilket liv!!!

Ja det säger jag bara...

Jag blev lite sådär emotionell idag. Jag brukar ju bli det och jag delar ju alltid med mig av mina innersta känslor här i bloggen, ni vet...NOT!! Men idag..ska jag bortse från det...

Så, from the böttöm åv maj haart:

För er som vet och för er som inte vet så är jag med i en Queen-produktion...och vi ska ut på Sverige-turné (JA, det är så coolt som det låter). Jag får alltså göra det jag gillar mest i hela världen: stå på scenen (och ja, jag är en dramaqueen...typ, jag gillar att synas iallafall). Där, på min fritid, får jag umgås med fantastiskt trevliga människor som gör mig glad...

men det bästa av allt är att jag inte bara omger mig med hääääärliga människor på fritiden...JAG GÖR DET I SKOLAN OCKSÅ!!! Miss T och miss L: vad glad jag blir när jag tänker på er!!! det kan ju inte vara sant att jag ska till Thailand med er i fem veckor (visst, jag kommer dunka en cocosnöt i huvudet på L när hon gnäller om "boxijelly"och svartvita ormar och allt vad det finns där nere och jag kommer sparka T på smalbenet när hon för hundrafemtiotusenmiljonte gången ska ha oss med till beachvolleyplanen när jag hellre vill vara lat ...,men förutom det så...AJ LÖÖÖV JO!!

Kan det vara vaccinationssprutan som gav mig en snedtändning kanske och gjorde mig så är kärleksfull?

Jag tror för övrigt att vi måste sätta T på fashionavgiftning för hon är alldeles för modern, hon hänger ju med i modesvängen, stackarn...men vända på tungan kan hon ju iallafall så det får väl räcka med det...


Ja det är väl hit vi ska då...känns sådär faktiskt...
Det är alltså hit vi ska, känns sådär faktiskt...

Dagens outfit:

T: Det där sexiga leopardmönstrade "fodralet" (?) som hon köpte på Gina Tricot
L: Hennes favoritdräkt, som är den ljusrosa träningsoverallen (Peter har en likadan fast i ljusblått)
A: Storblommig, ankellång, mormorsklänning och en knallgrön gallonkappa...

Karlstads soligaste hälsning från mig
/A

Kommentarer
Postat av: malin

d va mig ett riktigt kärleksfullt inlägg.

2009-03-18 @ 15:20:09
Postat av: Ela

Jag hade rätt i mitt första inlägg. Detta är en jävligt rolig blogg. =)

2009-03-18 @ 16:52:47
Postat av: Adolf

Jävlar vilken diktaturblogg!! Inlägg som måste bli godkända innan allmänheten får tillgång till dem. Upprörande och förnedrande och helt emot dom kärnvärden vi i det nazistiska partiet står för!! Fy!

2009-03-20 @ 23:33:57
Postat av: Thelenah

Kära adolfsarne...samma ip-adress alltså? coolt att adolf gömmer sig på långgatan, måste jag berätta för T!

ciao!

2009-03-21 @ 17:15:50
URL: http://thelenah.blogg.se/
Postat av: per

Tänk att sambon inte nämns i detta inlägg...konstigt

2009-03-22 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0