Världens bästa tisdag

Nu tycker jag nog att det är dax att uppdatera!
Idag är det världens bästa tisdag! Varför kan man undra!? Och det har jag inget svar på, vissa saker bara vet man!

Dagens outfit denna tisdag är aftonklänningen från 2003 års Nobelfest, ja jag vet man ska inte ha samma kläder två gånger jag borde ha skänkt den till myrornas men kunde inte riktigt slita mig från den. Bara så att ni vet så har jag kastat kaninpälsen den är sååå Vecka 9!

Tankar på Thailand.. Humm.. Ja vi hade ju redovisning idag om det där vi kanske ska göra i Thailand så en  halv timmes tankar kanske?

Förresten.. Kul att så många läser och att en del tom lämnar kommentarer! Wihooo :) Vi ska ju bli större än blondinbella och tjäna massa pengar! Så tack för att ni hjälper oss med vårt mål!  Än så länge har vi inte fått ett öre, men men..

Kanske ska lämna en så kallad egobild!



/T (helt ensam denna gång!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0