Saker att konstatera efter denna dag

   * Annah har inget internet hemma så jag kan skriva om mina innersta känslor för hon kan ändå inte läsa

* Tezz har sin magsäck i sina lår

* Jag har ett sår i näsan som inte vill läka

* Tezz nya signum på bloggen är hädanefter "så jävla blåst" (det är hennes egna ord, så nej jag är inte elak)

* Maja hade med sig.....lök

* stark mat blir inte lika stark när man har med den som matlåda och värmer den i micron

* Annah tycker att Universitetets microsar är skitbra

* Det tycker inte Thereze

* Idag är det en dag närmare avresa

* Vi måste nog fixa våra läppar innan vi åker för botox kan vi inte vara utan! Vem kan det liksom?

* Vi måste fixa det snart så att svullnaden hinner gå ner tills vi åker. För vi vill ju inte att det ska se botoxat ut.




Jag ska inte vara sämre jag. Här kommer en ego bild på MOA!!!!


Kommentarer
Postat av: malin

haha, ni e för roliga.

2009-03-12 @ 20:36:42
Postat av: Arne

Vem är moa?

2009-03-20 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0