på väg...

till träning, inte thailand..eller vi är ju påväg men inte på flyget liksom...men påväg att vara påväg till thailand..typ...liksom..bah!! Det andra är på mig för att jag inte skriver...hur lätt är det att skriva inlägg från en dator som inte har internet?? Om det går får ni gärna tala om det för den funktionen har jag inte hittat än...och jag kan inte utföra magi, jag sitter på skolan och blir smittad av de lortiga tangenterna för Er skull!!

och nån bild har jag inte heller att lägga upp...men håll ut, det kommer...

Dagens outfit:

-tezz ---> miss sixtybyxor, buffaloskor och ett playboy-linne
-Lena ---> pyamas och lejonfötter
- Annah ---> den lilla svarta och såna där svarta pumps som de har i sex and the city ni vet!

Och för er som undrar varför tezz kastade kaninpälsen så var det för att en i klassen hade en likadan..och tezz kastade den inte (så modig är hon inte) hon skänkte den till myskoxarna...nej, jag menade myrorna...och då kan ni dra paralleller till blondinbellas kaninpäls (den var läskigt lik den tezz bar)...

Nu ska det gympas!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0