Mardrömmar

yes nu börjas det har haft mardrömmar om thailandsresan nu. Vilket tyder på att resfebern börjar......vilken överassking att den skulle börja hos Miss L först hmm.

1:a drömmen: flugkrasch jajjemen ganska vanligt. Vi satt i flyget när det sakta men säkert började att åka rakt ner!!! Vi kraschade rakt ner i vattnet och fiskar simmade runt oss. jag sitter och stortjuter, Miss A sitter och intalar sig själva att dettahänderintedettahänderintedettahänderinte och Miss T the one and only sitter och säger FRÄNT!!!!!!!

2:a drömmen: Jag glömmer att hämta ut mitt bagage väl framme i Krabi. Hur många har det hänt liksom!? Aja nu har det ju inte hänt på rikigt jagvet jagvet!!!

Dagens outfit : fladdrig Pastell i triss: gult, blått och turkost ni får själva gissa vilken färg som satt på vem. Vinnaren får sitt namn nämnt i denna blogg!!!! Vilket pris mina damer och herrar. Tävlingen börjar.........NU


Over and out / L

Kommentarer
Postat av: Ela

Gissar turkos på T, gul på A och blå på L.



2009-03-18 @ 16:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0