gudamägen!

Vilket liv vårt förra inlägg skapade!!

Jag känner att jag är skyldig PUFFEN en ursäkt: jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag trodde att det var Lena som introducerade Alison (allas vår alison) när det i själva verket var du...jag borde ha vetat bättre!

Dagens AHA-upplevelser är

1. att jag gillar att vara en sån där kämpe som har två till av samma sort, ligger bra i tiden liksom!
2. att två L blir J..alltså sajjad (man ska tro allt som visas på TV)
3. att mörk choklad med sesamfrön i är sjukt gott (trodde jag aldrig!)
4. att kvartetten (jepp idag utökades vår trio till en till Malin) är sjukt kreativa
5. att Lena har nummerolexi
6. att Tezz har dyslexi (light)
7. att jag har namnolexi
8. att man aldrig ska ropa hej för man hoppat hela vägen fram (eller över eller vad det nu är) när det handlar om vår kontra snö!
9. att jag har fått nåt sorts shoppingbegär (det är jag typ aldrig.typ sa jag...)
10. att du kan säga vilket sidnummer som helst i Lärarhandboken och vi kan koppla nåt av det som står där till vårt arbete...såååå jäkla bra är vår kvartett!

Dagens outfit:

Svart lackkjol (vera vang), svarta höga stövlar (gucci) (ni vet såna som pretty woman har) och en svart skinnkappa (Jean Paul Gaultier)...utanpå detta en rosa plyschväst (dolce gabbana och ljusgrönt skärp (burberry)

En för alla, alla för en (tack malin för detta fina uttryck)

/A

Kommentarer
Postat av: moonzanna

gud det lät rikigt mysigt =) Hoppas du hade en bra timme...=)

2009-03-29 @ 21:15:21
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: malin

2009-03-30 @ 16:07:46
Postat av: malin

en för alla, alla för en.

2009-03-30 @ 16:09:20
Postat av: peter

Tack så mycket! Nu är jag nöjd ;)

2009-04-01 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0