Dagens nya kunskap!

Det sägs att man lär sig något nytt varje dag!
Vet dock inte vad det kan ha varit i går, men idag har jag lärt mig en grej som jag länge har övat på men som jag sedan har gett upp då jag trodde att det berodde på dåliga gener! Tack mamma, tack pappa för det!

Men det berodde inte på dåliga gener utan det handlar om teknik!
Det var min förtjusande klass kamrat Karin Von Bergman som sa hur jag skulle göra! Så om det är någon mer där ute som inte kan detta förtjusande trick, kontakta Karin!

Ja just det kanske ska säga vad det är jag lärt mig också...
Jag kan VÄNDA på tungan!! Wihoooo!!! Jag är lycklig!

Som bevis lägger jag upp en bild! Haha!!







Det blev ingen dagens outfit idag för idag hade jag större nyhet att berätta!

/T

Kommentarer
Postat av: malin

BRA!!! therese:)

du får gärna lära mig

2009-03-16 @ 15:38:13
Postat av: Karin VOn Bergman

Haha! Bra T! Snyggt kort dessutom.

Det är alltså mig ni ska kontakta för ytterligare info om hur man vrider tungan på detta förtjusande sätt. Världens partytrick asså! :)

Kram Kram

2009-03-18 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0