Måndag

Nu har skolveckan börjat igen!

Under helgen har vi varit på snorkling, vi skulle ha besökt en grotta men tyvärr var vågorna för höga så det blev endast snorkling. Inte så illa det heller, jag hade aldrig snorkliat tidigare och nu är jag helt såld på det, jag ska fixa snorkelprylar!

Själva båtåkandet var dock sådär... Det var ganska höga vågor, inte för att jag är någon expert då men... Lena var livrädd och satt med flytväst på hela resan. Tillslut satte hon sig vid förar hytten, eller vad det heter. Där blev fick hon egen underhållning i form av båtpersonal som spelade luftgitarr och berättade om tsunamin. Tror hon blev mycket lugnare av det!

Hon är allt bra modig den där Lena! Hon testar på allt som hon egentligen inte vågar! Veckans pris går lätt till henne! Priset är ett tandläkarbesök efterson hon i lördagsmorse tappade halva tanden!

Söndag gick enbart ut på att sola! Vi smörjde in oss väldigt noga fler gånger om dagen i solskyddsfaktor 30, nu ser vi ut som brända engelsmän, eller polkagrisar. annah påstår att hon har bruna ben, jag skriver det här för att vara snäll men så är det inte egentligen, de är polkagrisar de med... Vi testade även på thaimassage när vi ändå låg på stranden. Tror ajg är minst 5 cm längre! Så nu är jag en meter längre än alla thailändare. Det var väldigt skönt! Så det får bli vår helg sysselsättning i framtiden, i allafall så länge som vi är här!

vi ska lägga upp fler bilder när vi kommer till ett ställe som heter moon walk.

Thailand är toppen!

Stort Grattis på 25 årsdagen Lotta!! Tack för alla tips jag fått av dig! Fira ordentliget!

/ Tezz

Kommentarer
Postat av: Mamma Ulla.Britt

Längtar varje morgon efter att få läsa om hur ni har det. En himla bra grej med blogg. Bilderna var verkligen roliga att se. Ser fram emot mera. Det där med resedagboken fattade vi inte. Tråkigt för Lena med tanden men tur att det ordnar sig. Ha en bra arbetsvecka för oss är den lite kortare än vanligt. Vi hörs

Kramar från Annah-mamman

2009-04-27 @ 12:35:42
URL: http://thelenah.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu (Lenas mamma)

Håller absolut med Annahs mamma. Jag längtar också efter att få läsa om era framfarter. Ja, Lena är en modig tjej eller ska jah hellre säga Lena har varit tvungen att bli en modig tjej. Hon råkar alltid ut för något. Den här gången var det att få gå till tandläkaren i Thailand. Hon kommer att ha mycket att berätta för barnbarnen när den tiden kommer.

Ha det bra alla tjejer och ta hand om varandra. DRICK MYCKET VATTEN

Kramar från Mamma Mu

2009-04-27 @ 14:21:54
Postat av: frida Norell tezz syrra

tezz jag har snorkel grejer eller i alla fall snorkel och syklop trodde du visste det

2009-04-27 @ 17:56:21
Postat av: tezz

Nej det hade jag ingen aninig om att du hade, varför har du aldrig lärt mig snorkla? ;) Det får vi göra i sommar när jag kommer hem! Är det för smutsigt i Apelungen?

2009-04-28 @ 07:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0