ja nu är det väl änså min tur!!!!

Hej allahopa!

Ja det är jag som har varit väldigt modig här nere. jag badar trots jellyfishes, jag åker båt när båten guppar från sida till sida (skulle inte ha förvånat mig om just jag trillat i) Jag hoppar upp på moppen och tycker inte att det är så farligt längre när vi blir omkörda av tutande thailändare. Jag ska inte berätta om våran näradödenupplevelse som vi hade på moppen fö några dagar sedan, det kan vi ta när vi kommer hem! Så nu tycker jag inte att flygresan hem ska bli så farlig =)

Vårat dagliga morgonmöte till skolan mån tis har varit en elefant som kommit gående på andra sidan vägen. Vi åker förbi gapande som de turister vi är.

Ja just det ja, jag var ju hos tandläkaren igår ( ja mamma det är inte så konstigt att just jag måste gå till tandläkaren när jag är i thailand) han var jätteduktig men jag har nog aldrig blivit så bedövad någon gång hos tandläkaren. Blev riktigt yr och somnade nästan. Jag var bedövad uppifrån tinningen och ner till hakan. Inte ens när jag skulle sova hade bedövningen gått ur. Det var väldigt svårt att dricka ;)

Nu ska vi snart iväg och spela beachvolley till Tezz stora glädje. Vi får väl se hur glad hon är när hon inser hur dålig jag är. =)

Hemlängtan är inte så stor. men jag saknar min mamma mu och min Peter.

ha det bra vi försöker skriva så ofta vi kan =)

Kramar /L

Kommentarer
Postat av: per

All heder till dig lena, kör hårt!!



Krama annah från mig..

2009-04-28 @ 12:08:38
Postat av: Anonym

Tack sa mycket Per!!! japp jag ska ge annah en kram fran dig!

2009-04-28 @ 15:32:57
Postat av: Mamma Mu (Lenas mamma)

Näradödenupplevelse med moppe?????? Hrmmmmmm!!!!

Har jag inte sagt att ni ska vara rädda om er och om varandra ;-)

Till alla som inte vet. Bara för att Lena är så modig som hon är, heter hon egentligen Skruttan.

Fast ändå mer egentligen. SkrutteMajaRutSofie.

Kram till er alla från Mamma Mu.

2009-04-28 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0