bilder


Annah är rädd för kakkerlackan som smet ut ur badrummet när tezz skulle döda den...snabba jävlar dom dära...märk varifrån fotot är taget...det är alltså Lena som står uppe i sängen och är minst lika rädd!



Dödande ögonblicket...nu är skiten dööööd!


Annah spanar efter vår lilla Geckoödla...som låter GECKOOOO GECKOOO, vi har inte sett den än...



Lena är glaaaaadddddd...



Long Beach



Annah är sjuuukt cool på sin moppe, jag känner mig som jag är fjorton igen, fast då var det en Puch Maxi och en Tommi Helmet istället...



Lena och Tezz på sin, vi har tänkt att övningsköra lite med lena snart, vad tycker MammaLena om det tro?

Kommentarer
Postat av: Owe

Thailandsväder i Årjäng! Idag har vi upplevt sol, ösregn och sol. Ni kanske känner igen det. Bild nr 5 ser ut som en vy över V:a Silen och nr 6 och 7 som det vore taget utanför Centrumpizzerian. Anna, du måste känna dig som hemma!

Nu kommer förmaning nr 5 (eller är det nr 6?)

Skippa kajaken! Man blir väldigt snabbt blöt, utan att man vill det och att göre en halv eskimåsväng är väldigt enkelt. Desto svårare att göra en hel!

Sköt om er

Annapappa Owe

2009-04-29 @ 16:18:47
Postat av: malin

vad härligt bruna ni har blivit:)

det ser ut som att ni har det underbart kul o härligt och att ni mår bra.

ta hand om er och varandra.

massa kramar

2009-04-29 @ 18:03:55
Postat av: Mamma Mu (Lenas mamma)

Va' roligt med texter till bilderna. Det var ungefär som jag trodde. Kackelacksjakt. Övningsköra med Lena? Jo, men ta det lugnt. Låt henne bara köra på ettan. Eller är dom automatväxlade? I så fall, lås automaten på lägsta växeln. Se till att det inte finns några människor och parkerade bilar i närheten. NÄÄÄ, jag bara skojjar. Visst kan Lena lära sig köra moped, men med hennes olycksbenägenhet....Ta det lugnt.

Kram till er alla/Mamma Mu

2009-04-30 @ 07:34:36
Postat av: Jonna

Hej hej! Idag har jag varit och tagit hål i öronen, känns lite spännande:) Synd bara att jag måste ha de här fula kärringörhängena i 6 veckor innan jag får byta. Men det blir väl kanske lagom till när ni kommer hem så ni slipper se dem;)

Fråga: Blir det inte en massa kackerlackor i resväskorna om de ligger och skräpar på golvet sådär?;)

Ser ut som att ni trivs, vilket inte verkar va så svårt.

Jag ska snart iväg till Herrhagen och grilla och dricka öl... Jodå, vi har det rätt bra här hemma i Sverige också!

Ta hand om er. Kram!

2009-04-30 @ 16:53:05
Postat av: tezz

Nämen Jonna va roligt, vi pratade ju om det! Tant örhängen funkar ett tag iaf! Sen kan du ha vadsom lixom! :) De påstår att det blir fler kakkerlackor men vi såg iaf inga fler o nu har vi flyttat till en skiiiit fin lägenhet! :) Nice med gtill! Det längtar jag till :) Ni har rätt bra väder va? Tror ni där hemma kommer va brunare än oss, attans!



Kram kram

2009-05-03 @ 07:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0